☿☤
☠✖
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✖☠
☤☿



  
Σχετικά με την διαφοροποίηση αντίληψης 
της ροής του χρόνου

Πολλοί στις μέρες μας παρατηρούν διαφοροποιήσεις ως προς την αντίληψη της ροής του χρόνου, οι οποίες δείχνουν να είναι κυρίως επιταχύνσεις, με ενδιάμεσες παύσεις, ''παγώματα'' χρόνου για μικρά διαστήματα.

Συγκεκριμένα, κάθε αντιληπτή μονάδα χρόνου δείχνει να είναι συντομότερη απο την προηγούμενη. Δηλαδή,
κάθε δευτερόλεπτο συντομότερο απο το προηγούμενο,
κάθε λεπτό το ίδιο, ...
κάθε μέρα συντομότερη απο την προηγούμενη,
κάθε εβδομάδα συντομότερη απο την προηγούμενη,
κάθε έτος συντομότερο απο το προηγούμενο.

Αυτή την τουλάχιστον φαινομενική ''συντόμευση μονάδων χρόνου'' την συζητάμε εδώ και πολλά χρόνια - έχω βρει πολλούς ανθρώπους που θεωρούν οτι την βιώνουν κατά καιρούς ή μόνιμα και εκείνοι. Έχουμε καταλήξει οτι δεν τους επηρεάζω εγώ, αφου οι περισσότεροι λένε πως το έχουν συζητήσει ήδη παλαιότερα και με άλλους. Συνοδεύεται και απο μία τάση αδράνειας, μη-δράσης, όταν εκδηλώνεται.



Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩

(Υ.Γ.: παρακαλούνται οι αντιγραφείς 
να παραπέμπουν στην σελίδα 
που βρίσκουν κάθε κείμενο
διότι γίνονται ανανεώσεις) 


2 σχόλια:

  1. Ελευθεριε, μου αρεσε το αρθρο σου.
    Εχω βιωσει και βιωνω την φαινομενικη συντομευση του χρονου. Χαρηκα γιατι ανεφερες την ταση αδρανειας - μη δρασης γιατι ειναι κατι που εχω σαφως αισθανθει και παρατηρησει δεν το εχω ακουσει απο καποιον αλλο ομως μεχρι τωρα.
    Να'σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήγαινε και στα "Γνωρίσματα ΔιαΝοητικής ΔιΕύρυνσης" δίπλα: http://hellanion.blogspot.com/2010/12/blog-post_8084.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείvετε:

(Εγκεφαλικά Ημισφαίρια
& Συμβολή Ευθειών το Κέντρο)

(επισκέψεις απο 13 Ιαν. 2011)

(ΑΠΟ 8 ΝΟΕ. 2010)

free counters

CLICK ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ