☿☤
☠✖
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✖☠
☤☿




Διευκρινιστικό Σημείωμα

Επειδή έχουv επιταχυvθεί οι διεργασίες και δεv υπάρχει καιρός για χάσιμο, μα και γιατι είναι αρκετά κουραστικό να λέγεται δυο - τρεις φορές το ίδιο πράγμα, αποφεύγονται εισαγωγικές παράγραφοι όπως τα... passé δημοσιογραφικά "leads" άρθρων εφημερίδων και περιοδικών.

Στο Ελλάνιον - Ηλιαίον - Πασίφαον 
με διεύθυνση http://hellanion.blogspot.com
συντάσσω νέα δικά μου κείμενα
ή αναδημοσιεύω δικά μου κείμενα 
που έχω βγάλει στο παρελθόν
[2000 μ.0. (μετά Μηδέν) - σήμερα]
σε άλλα σημεία του διαδικτύου (δικές μου σελίδες, κοινότητες ή φόρα (forum) άλλων]. Εάν είναι τωρινό μου κείμενο ή παλαιότερο, διευκρινίζεται απο ημερομηνίες και παραπομπές ή όχι σε άλλες διευθύνσεις.

Στο Ηλιαίον - Ελλάνιον - Πασίφαον 
με διεύθυνση http://hliaion.blogspot.com,  
μεταγράφονται με σχολαστική ακρίβεια και αποδίδονται ή σχολιάζονται απο εμένα κείμενα άλλων, αρχαίων και παλαιών ή συγχρόνων. Θεωρείται Βιβλιοθήκη προτεινόμενων Έργων.

25 Μαρτίου τρέχοvτος εvιαυτού (2011 μ.0.) προσετέθη Θεματικός Τομέας με τίτλο "Μουσώv ΣτιχοΠλοκίες".

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩

(Υ.Γ.: παρακαλούνται οι αντιγραφείς 
να παραπέμπουν στην σελίδα 
που βρίσκουν κάθε κείμενο
διότι γίνονται ανανεώσεις) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείvετε:

(Εγκεφαλικά Ημισφαίρια
& Συμβολή Ευθειών το Κέντρο)

(επισκέψεις απο 13 Ιαν. 2011)

(ΑΠΟ 8 ΝΟΕ. 2010)

free counters

CLICK ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ