"Στην αρχαιότητα, οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις ήταν ένα σύνηθες φαινόμενο. Είμαι σίγουρος * ότι η σχέση του Αλεξάνδρου με τον Ηφαιστίωνα, τον καλύτερό του φίλο, εμπεριείχε και το σεξ".
- - -
* πολύ τεκμηριωμένο
Επειδή η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ είναι ο χειρότερος σύμβουλος και βοηθός...
Επειδή κάποιοι ηθελημένα ή αθέλητα προσπαθούν να ρεζιλέψουν εαυτούς, προγόνους, Έλληνες και Ανθρώπους με το να υποστηρίζουν ότι μεγάλοι Άνδρες της ιστορίας ήταν "γυναικωτοί"...
Και όλα αυτά για μια περίοδο κατά την οποία οι ομοφυλόφιλοι ετύγχαναν αντιμετώπισης "ρατσιστικότερης" της σημερινής... -παρ' ό,τι κάποιοι χωρίς απτά στοιχεία προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο, παρασύροντας αφελείς, ή, έξυπνα κατά τα άλλα άτομα, που όμως δεν έτυχε να ερευνήσουν μόνα τους, αρκούμενα σε πληροφορίες τρίτων... "καλοθελητών"-...
Επειδή ο "χριστιανισμός" απομάκρυνε την γήινη ανθρωπότητα από τις αρχαιοελληνικές Αξίες -με αποτέλεσμα την σημερινή Ελληνική και πανανθρώπινη παρακμή- και μας έμαθε να κατηγορούμε ο,τιδήποτε αρχαιοελληνικό, όπως φωτεινά όντα, σαν (κακο)"δαίμονες", αφού βεβαίως έβαλε τους μαυροφόρους να αλλάξουν την έννοια του "δαίμων" σε "κακοποιά οντότητα", επειδή αυτό βόλευε...
Aισχύνης, "Kατά Tιμάρχου"
"[21] Νόμος
Εάν τις Αθηναίος εταιρήση,
μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι,
μηδ' ιερωσύνην ιερώσασθαι,
μηδέ συνδικήσαι τω δήμω,
μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμίαν, μήτε ένδημον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν μήτε χειροτονητήν,
μηδ' επί κηρυκείαν απόστελλέσθω,
μηδέ γνώμην λεγέτω,
μηδ' εις τα δημοτελή ιερά εισίτω,
μηδ' εν ταις κοιναίς στεφανηφορίαις στεφανούσθω,
μηδ' εντός της αγοράς των περιρραντηρίων πορευέσθω.
Εάν δε τις παρά ταύτα ποιή, καταγιγνωσθέντος αυτού
εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω".
[Νόμος: Eάν κάποιος Aθηναίος εκδίδεται ως παθητικός ομοφυλόφιλος,
να μην επιτρέπεται σ' αυτόν να εκλέγεται ως ένας εκ των εννέα Αρχόντων,
ούτε να αναλαμβάνει το αξίωμα του ιερέως,
ούτε να γίνεται σύνδικος του δήμου,
ούτε να αναλαμβάνει κανένα απολύτως αξίωμα ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό, ούτε κληρωτό, ούτε αιρετό,
ούτε να αποστέλεται σε διπλωματική αποστολή,
ούτε να εκφέρει τη γνώμη του,
ούτε να εισέρχεται στα δημόσια ιερά,
ούτε να έχει δικαίωμα να φέρει στεφάνι στις Eορτές που συνηθίζεται αυτό,
ούτε να πηγαίνει στα περιαντήρια (περιπατήρια) που βρίσκονται μέσα στην αγορά.
Eαν κάποιος κάνει κάτι ενάντια σε αυτά, και εφόσον αποδειχθεί δικαστικώς ότι εκδίδεται, τότε να τιμωρείται με θάνατο].
Αισχίνης, Κατά Τιμάρχου 72:
Δημοσθένης, Kατά Aνδροτίωνος 21
Aιλιανού, Ποικίλη Iστορία III 12
Mάξιμος Tύριος, 20,8d,e
Στην αρχαία περίοδο, οι ομοφυλόφιλοι αποκαλούνταν "κίναιδοι", δηλ. αυτοί που κινούν την αιδώ, που προκαλούν ντροπή. Η Αιδώς είναι σημαντικότατη θεότητα απονομής δικαιοσύνης, μαζί με τις Θέμις και Νέμεσις. Κίναιδος λοιπόν, είναι αυτός που επισείει την μήνιν της Θεάς Αιδούς, ο βέβηλος, ο αισχρός όπως μας πληροφορεί σχετικά το λεξικό Λίντελ Σκοτ:
Ουδέν σχόλιον, no comments, η αρχαία "θέσις" είναι σαφέστατη, δε μπορεί να προσθέσει κανείς τίποτε.
Ο Κούρτιος Ρούφος (virili par non erat, ΧΙΙ,7) αναφέρει κάτι που δεν αναφέρεται από άλλους, ότι οι Αλέξανδρος και Ηφαιστίωνας στην Τροία κατέθεσαν στεφάνια στους τάφους Αχιλλέα και Πατρόκλου αντίστοιχα, με την εν λόγω αναφορά στο επίμαχο σημείο: "αινιττώμενος ότι και αυτός ην ερωμένος Αλεξάνδρου, ώσπερ Αχιλλέως Πάτροκλος".
Οι "Εραστές" με την αρχαιοελληνική έννοια, είναι καλοί φίλοι, και μόνον. Και αυτό, θα πρέπει να εμπεδωθεί από τον αναγνώστη. Έρως (από το εράω-ερώ), σημαίνει την έλξη προς οτιδήποτε ωραίο, φυσικό ή πνευματικό. Πολλοί αναφέρουν "Είμαι ερωτευμένος με τη ζωή, τη δουλειά μου", κάποιος χαρακτηρίζεται "εραστής των τεχνών", "της φιλοσοφίας", κλπ, συνεπώς ακόμη και σήμερα πολλές φορές ο "έρως" έχει ευρύτερη έννοια, χωρίς βέβαια να υπονοείται σωματική επαφή, εκτός αν κατ' εσάς είναι λογικό να υπονοείται κάτι διαφορετικό για παράδειγμα με την... τέχνη, -οπότε και εγώ με τη σειρά μου νομιμοποιούμαι να αμφιβάλλω για τη νοημοσύνη σας-. Έτσι λοιπόν, "ερωμένος Αλεξάνδρου", σημαίνει "αγαπημένος φίλος Αλεξάνδρου".
Άρα μιλάμε για αγάπη, φιλική σχέση και μόνον. Βεβαίως, δικαιολογούνται κάποιοι από τους ξένους, οι οποίοι είναι θύματα κακών μεταφράσεων που αναφέρουν τη λέξη "εραστής" με την σημερινή έννοια.
Ο θεσμός του εραστού και ερωμένου που υπήρχε την αρχαία περίοδο, δεν έχει σχέση με τις σημερινές έννοιες των λέξεων αυτών. Όπως προκύπτει από τα αρχαία κείμενα, οι λέξεις εραστής και ερωμένος εκείνη την εποχή, χρησιμοποιούνταν με την ευρύτερη έννοια και όχι με τη σημερινή, της σωματικής επαφής.
Οι ομοφυλόφιλοι και οι υποστηρικτές / υπερασπιστές τους, ισχυρίζονται οτι σύμφωνα με κάποια - "συμπτωματικώς" φιλολογικά / ιστορικά αμφισβητούμενη- αναφορά, ότι ο Αλέξανδρος "φίλησε" κάποιον "Βαγώα", Πέρση ευνούχο: "και των θεατών επιφωνησάντων μετά κρότου, ουκ απειθήσας πάλιν ανακλάσας εφίλησεν" (Δικαίαρχος, Περί της εν Ιλίω Θυσίας).
Όμως, δεν διευκρινίζεται, στην περίπτωση που το περιστατικό συνέβη, εαν τον φίλησε στο μάγουλο ή στο στόμα -ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ-, και το αν ήταν ζαλισμένος ή μεθυσμένος όταν το έπραξε. Ως γνωστόν, οι ζαλισμένοι και μεθυσμένοι, φιλούν όποιον βρουν και, βάζοντας στόχο τον μάγουλο, μερικές φορές "βρίσκουν" άκρη χειλιών, ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ.
Bλέπετε πως άτομα "λίγα", "μικρά" και "ανάξια", τολμούν να αυθαιρετούν προκλητικότατα, και με νοητικά (;) άλματα, να "πιάνονται" από ασάφειες και αμφισβητούμενα διττών και πολλαπλών ερμηνειών αποσπάσματα, προκειμένου να δημιουργήσουν εντυπώσεις.
Κατόπιν αυτών των στοιχείων, ας συνεχισθούν οι όποιοι συσχετισμοί με ρωμαίους και βυζαντινούς αυτοκράτορες και τις ανώμαλες/άρρωστες συνήθειές τους.
Βεβαίως μας ενΔΙΑφέρουν και οι σχετικές άποψεις του Σωκράτη και του Πλάτωνα εφόσον αυτές πέρασαν στον Αριστοτέλη, διδάσκαλο του Αλεξάνδρου, άρα και στον τελευταίο:
Ξενοφών, Απομνημονεύματα Α,ΙΙ30
Πλάτων, Νόμοι 636c
Πλάτων, Νόμοι 836c-e
Πλάτων, Νόμοι 840de
[Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζουν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ' εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζουν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει λοιπόν αυτοί (δηλ οι πολίτες) να είναι ακόμη καλύτεροι από τα θηρία].
Πλάτων, Νόμοι 841d
[Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς].
Kατόπιν τούτων, ας συνεχιστούν οι φήμες, δηλ. δυσφημίσεις, ότι ο Αλέξανδρος ήταν gay ή αμφί και οτι η ομοφυλοφιλία ήταν αποδεκτή. Και αν δεν γελάσουν και οι πέτρες με την άποψη αυτή, ή κάποια απληροφόρητα άτομα που παρασύρονται από διαδόσεις του συρμού, αναμφίβολα γελούν αντ' αυτών, φιλόλογοι, αρχαιολόγοι, ερευνητές και πάσης φύσεως γνώστες των σχετικών "πραγμάτων".
Επιτρέπεται άτομα (Σωκράτης, Πλάτων, Αλέξανδρος) με αυτές τις απόψεις επί του θέματος, όπως προκύπτουν από τα αρχαία κείμενα, να κατηγορούνται από κάποιους, κατά καιρούς, σαν ομοφυλόφιλοι ή αμφιφυλόφιλοι;
Μήπως πριν αρχίσουμε να αναπαράγουμε, πρέπει να ελέγχουμε περισσότερο τις διαδόσεις κάποιων "καλοθελητών", στην πλειονότητά τους με ύποπτα κίνητρα και ανάλογη καταγωγή, οι οποίοι ... άλλοι καλλιτεχνική και άλλοι ανθελληνική αδεία, δυσφημίζουν νεκρούς που δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους, προσπαθώντας να πλήξουν την ηθική τους;
Ένας Αλέξανδρος, είναι Α - ΔΙΑ - ΝΟΗΤΟ να ήταν "γυναικωτός", καθότι το έργο του προαπαιτεί ΑΝΔΡΕΙΑ. Εάν αντί γι' αυτόν, είχαμε εναν gay ηγέτη των Ελλήνων, στη χειρότερη θα είχαμε υποστεί μεγάλη καταστροφή από τους Πέρσες και στην καλύτερη θα είχαμε σταματήσει την επέκτασή μας μετά την ήττα τους. Αυτό ισχύει και για τις μεγαλύτερες προσωπικότητες της αρχαιότητας, και ιδιαίτερα τους φιλοσόφους, η ζωή των οποίων διέπεται από λογική, και ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΘΟΣ, όπως προκύπτει από τα κείμενά τους, πολλά εκ των οποίων προαναφέρθηκαν.
Αναντίρρητα, το ΑΡΡΩΣΤΟ πρέπει να λέγεται ΑΡΡΩΣΤΟ, ασχέτως και αδιαφόρως εάν ενοχλούνται οι ΑΡΡΩΣΤΟΙ και οι υπερασπιστές τους. Και αυτό, γιατί στόχος δεν είναι το να είναι κάποιος αρεστός (και ιδιαίτερα σε γελοίους και ανάξιους, που αδυνατούν να ελέγξουν τον εγκέφαλό τους και τα πάθη τους, και συγχέουν τους ρόλους αρσενικού - θηλυκού), αλλά η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Εννοείται πως ουδείς αντιπαθεί παθολογικά τους ανωμάλους, εκτιμάται το οποιουδήποτε αντικειμένου έργο τους, βεβαίως, εαν, και στην περίπτωση που αυτό αξίζει.
Πριν λίγες δεκαετίες, οι δεδηλωμένοι ομοφυλόφιλοι που παρουσιάζονταν για κατάταξη στο στρατό, απαλλάσσονταν από τις στρατιωτικές υποχρεώσεις επειδή θεωρούνταν ακατάλληλοι να υπηρετήσουν τη στρατιωτική τους θητεία εξ αιτίας "αδυναμίας έξεως", δηλαδή αδυναμίας εξαρτήσεως, αβουλίας, αδυναμίας ελέγχου νοσηρών παθών.
Η "αδυναμία έξεως", της οποίας χειρότερο είδος είναι η ομοφυλοφιλική έξη (εξάρτηση), έχει κριθεί από την στρατιωτική ιατρική αλλά και ευρύτερα από την ιατρική επιστήμη ως ψυχοπαθολογικό νόσημα που οδηγεί σε ανωμαλία και του σώματος.
Οι περισσότερες κοινωνιολογικές θεωρίες, αναφέρουν την ομοφυλοφιλία, κοινωνική κατασκευή
(εγκυκλ. "Υδρία Cambridge Ήλιος", στο σχετικό λήμμα).
Όλα δείχνουν, πως επειδή έχει κριθεί από κάποιους πως οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να γίνουν αποδεκτοί από το κοινωνικό σύνολο, άτομα σε θέσεις - κλειδιά, κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση, νομίζοντας, ότι μέσω ταινιών, εκπομπών, ομιλιών και κειμένων, θα επιτύχουν τον στόχο τους.
Βάσει των κειμένων, προκύπτει οτι στην αρχαιότητα υπήρξαν ομοφυλόφιλοι, κίναιδοι, όμως ήταν περιορισμένοι, λίγοι αριθμητικά, και συγκέντρωναν τη χλεύη, την κοινωνική απαξίωση και κατακραυγή. Με τίποτα όμως, δεν περιλαμβάνονται σε αυτούς οι προσωπικότητες που κάποιοι διαδίδουν.
Τα ιστορικά στοιχεία και κείμενα μιλούν απο μόνα τους, ενώ αντίθετα κάποιοι άλλοι, με υποθέσεις, παρερμηνείες, αυθαίρετα συμπεράσματα και γνώμες, προσπαθώντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις.
Η Λογική και η Αλήθεια επιτάσσουν να μην επικρατήσει το αντικειμενικά ΠΑΡΑΛΟΓΟ και ΨΕΥΔΕΣ, επειδή κάποιοι θέλουν να υποστηρίξουν τους ανωμάλους και να προωθήσουν την ανοχή / ανεκτικότητα του κοινωνικού συνόλου απέναντί τους.
Παλιγγίνης Ελευθέριος - Ίκαρος Ελευθερεύς
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείvετε: