☿☤
☠✖
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✖☠
☤☿




Είμαι άπειροι αλλά και ένας, 
είμαι όλοι μα και ο Κανένας


Θέμα κάπως παλιό
Μα ΔΙΑχρονικό
Μιας και το ζητάτε
Τό 'χετε, να μη ρωτάτε

Απείχα πάντα
της "λογικής" των πολλών
Κατείχα τρόπους
για Εμπνεύσεις Μουσών
Να λοιπόν τί του είπα
Όταν σωστά τον βρήκα

Εκεί που μπήκε βγαίνοντας
Εκεί που πήγε εδώ μένοντας
Όταν υψώθηκα πέφτοντας
Όταν τυφλώθηκα βλέποντας

Είμαι ο πατέρας μα και ο γιος
Αναστημένος (*) αρχαίος Θεός      (* Διόνυσος, Ίακχος, Άδωνις, Άττης κ.α')
Δεν με έχουν σωστά οι πιστοί
Κι οι "ειδικοί" τους (*), ούτε αυτοί          (* "ιερείς" τους)
Κι ας άλλους -τάχα- για μένα διδάσκουν
(Για) Πάντα καταδικασμένοι είναι να με ψάχνουν

Αντί να βλέπουν-να έχουν την Αλήθεια εντός
Με πάθη-λάθη με ανατρέπουν διαρκώς

Όλοι κακομοίρηδες της λογικής ρεζίληδες
Και της καρδιάς μπατήρηδες
Με άγχη και αγωνίες
Φόβων και αντικειμένων λατρείες
Μετράνε πλαστές αμαρτίες
Που τους κρατάνε
Πάτο τους πάνε

Με δόγμα απο χαζά και σάπια μυαλά
κανείς δεν έφτασε ποτέ ψηλά
Μόνο αν το νικήσεις
το Θείον θα γνωρίσεις

Mε οδηγίες σωστές
Και χάρτη απο αστραπές
Έτσι θα βγείς έσω
Απλά μπαίνοντας έξω

Ο δρόμος ο στριφτός
λένε μοναχικός
Μα αν πάρεις φίλους
θα 'σαι σωστός

Είμαι άπειροι αλλά και ένας
Είμαι όλοι μα και ο Κανένας

Έχω γυναίκες
έχω και κόρες
Σπέρνουν ανέμους
θερίζουν μπόρες

Μα τις ώρες τις σωστές
με υγρές πνοές κατευθύνουν φωτιές
Ανάβουν άστρα
πυροδοτούν αλλαγές

Αποκαθίσταται τέλεια
Κάθε ατέλεια
Ρυθμίζοντας τα πράγματα
Γεννώνται νέα θαύματα

[25 (7) Aπρ. 2011, 16:52 (7:7)]
 

                     - Στον N.Σ.

Λευτέρης-Ίκαρος Παλιγγίvης
HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ S☿✩
✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
✩☿Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ S☿✩

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείvετε:

(Εγκεφαλικά Ημισφαίρια
& Συμβολή Ευθειών το Κέντρο)

(επισκέψεις απο 13 Ιαν. 2011)

(ΑΠΟ 8 ΝΟΕ. 2010)

free counters

CLICK ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ