☿☤
☠✖
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✖☠
☤☿




Θεωρία ΓραμματΑθροίσεων

Όλες οι εξισώσεις, που είναι σωστές αθροιστικά, είναι σωστές και ηχητικά και εννοιολογικά/σημασιολογικά.

Με οποιονδήποτε τρόπο γραφής
("ορθογραφίας" ή "ανορθογραφίας") του ίδιου ήχου.

Υπό την προϋπόθεση οτι κατά την γραμματάθροιση δεν αυθαιρετεί τις, αλλά τηρούνται οι σωστές αξίες των γραμμάτων.

Απλώς ο ερευνών δεν γνωρίζει πάντοτε την ακριβή κάθε φορά έννοια και το επίπεδο και το ειδικότερο σημείο επιπέδου που αυτή ανήκει. 

Μια λεκτική "ασυναρτησία", οποιαδήποτε, ακόμη και το ΑΕΟ, έχει έννοια σε άγνωστη διάλεκτο.

Όλες οι έννοιες που γίνονται κατανοητές, πρόκεινται περί Συμβολισμών αιθερικών και νοητικών, που έχουν και υλικό κατοπτρισμό. Εκδήλωση ή περισσότερες εκδηλώσεις, και στην ύλη.

H ποικιλία
οφείλεται στην πολλαπλότητα: πολυσυμπαντικότητα και πολυδιαστασιακότητα.

Έτσι, είναι δυνατόν να εισάγεται προς υπολογισμόν κάθε λέξη με την ισχύουσα σήμερα ορθογραφία, και ακολούθως "ανορθόγραφα" για να γίνεται εισχώρηση σε άλλα επίπεδα και σημεία επιπέδων του Κώδικος

Όσο ο Νους (η ικανότητα πρόσληψης και κρίσης) τινός ενισχύεται διευρύνεται και πολυπλοκαίνει, τόσο καλύτερα αναλύει και ερμηνεύει τις ισότητες, αφου μπορεί να εμβαθύνει στις Έννοιες και να περνά σε διασυνδεόμενες.

- Ερώτηση:
 
Γιατί δεν "βγαίνουν" όλα με τους ίδιους τρόπους;
Χρήσει του ιδίου σκεπτικού;

- Απάντηση:

Ισχύει κάτι παρόμοιο με την γεωμετρία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να οδηγηθεί κάποιος σε λύση, όμως δεν βοηθούν όλοι οι τρόποι παντού.

Ας υποθέσουμε οτι κάποιος
παίρνει αυθαίρετα έναν τρόπο σωστής επίλυσης ενός γεωμετρικού προβλήματος, και αποπειράται να τον εφαρμόσει σε ένα άλλο πρόβλημα.

Το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι,
να μην οδηγηθεί σε επίλυση.

Να μην ισχύει ο τρόπος επίλυσης του άλλου προβλήματος, στο προκείμενο πρόβλημα.

Το ίδιο συμβαίνει
και στις γραμματαθροιστικές εξισώσεις.

Πρέπει να βρίσκεται
ο κατάλληλος κάθε φορά τρόπος,
ανά περίπτωση.

Με τη διαφορά οτι εδώ
δεν μιλάμε για επίπεδο και τρισδιάστατο χώρο, αλλά τα πράγματα είναι πιο... "πολυπλοκοπερίπλοκα" αφού έχουμε πολυδιαστασιακότητα και πολυσυμπαντικότητα
(πολλά σύμπαντα αλληλοδιαπλεκόμενα και πολλές διαστάσεις σε κάθε σύμπαν).



Έλεγχος/Επαληθεύσεις

Πότε μπορούμε να μιλάμε για ασφαλές "λεξαριθμικό"
συμπέρασμα:

- Όταν αλλάζουμε ΣΩΣΤΑ τον τρόπο γραφής (την σημείωση) ενός ήχου μιας λέξης, και βλέπουμε οτι απο την νέα ισΤότητα προκύπτει λογικό συμπέρασμα, σχετικό με την "πρώτη" γραφή και με την αρχική υπόθεσή μας.

για παράδειγμα:

σε μια λέξη
μετατρέπουμε το Σ σε C ή Γ (το 200 γίνεται 6 ή 3)
ή το Φ σε PH ή ΠΗ (το 500 γίνεται 100+8 ή 80+8)
ή το Θ σε ΤΗ (το 9 γίνεται 300+8)
και στο άθροισμα υπάρχει συναφής νοηματικά ισότητα.
(θα συνταχθεί ειδικό κείμενο για τις "ισοδυναμίες")

- Όταν προσθέτουμε
ή αφαιρούμε το άρθρο σε / απο μία λέξη
και τα αποτελέσματα είναι ίδια ή παρεμφερή.

- Όταν σε μία λέξη
με πρώτο συνθετικό πρόθεση,
αντικαθιστούμε την πρόθεση
απο άλλες προθέσεις

πχ

ΥΠΟ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΥΠΕΡ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΥΠΕΡ ΥΠΟ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΜΕΤΑ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
κ.ο.κ.
ή αφαιρούμε το α' συνθετικό
και μένει 

ΛΟΓΙΣΤΗΣ

αντίστοιχα
ΠΡΟΣ ΘΕΣΙΣ
ΠΑΡΑ ΘΕΣΙΣ
ΑΝΤΙ ΘΕΣΙΣ
ΣΥΝ ΘΕΣΙΣ
ΕΠΙ ΘΕΣΙΣ
ΚΑΤΑ ΘΕΣΙΣ

...
ΘΕΣΙΣ

και παρατηρούμε οτι βγαίνουν πάντα σχετικές ισότητες, και μάλιστα με μεταξύ τους συνάφειες που αποκαλύπτουν Νοημοσύνη.

- Όταν αλλάζουμε τον τύπο της λέξης, σε άλλη διάλεκτο
 

πχ μετατρέπουμε τον τύπο ΑΚΤΙΝΑΙ
στον "νεότερο" τύπο ΑΚΤΙΝΕΣ

αλλά και στον ΑΚΤΙΔΑΙ
και στον ΑΚΤΙΔΕΣ

και στον ΑΧΤΙΝΑΙ
και στον ΑΧΤΙΝΕΣ

και στον ΑΧΤΙΔΑΙ
και στον ΑΧΤΙΔΕΣ

ή/και αλλάζουμε το άρθρο ονομαστικής πληθυντικού των θηλυκών, 

απο τον "παλαιότερο" τύπο ΑΙ
στον "νεότερο" τύπο ΟΙ

και απο τα αποτελέσματα της κάθε φορά νέας ισότητας, επιβεβαιώνεται το ίδιο συμπέρασμα.

- Όταν ψάχνουμε συνώνυμες ή άμεσα σχετιζόμενες λέξεις για να ελέγξουμε μία υπόθεση ή θεωρία, και οι ισότητες που προκύπτουν "επιμένουν" στο ίδιο σκεπτικό και συμπέρασμα.


- Και τέλος, όταν οδηγούμαστε στα ίδια, υπολογίζοντας διαφορετικές διατυπώσεις του ίδιου νοήματος. Γράφοντας "το ίδιο με άλλα λόγια" θα πρέπει και... "να το βρίσκουμε με άλλα λόγια". Αυτό είναι βασικό, και ισχύει με πολλούς τρόπους.

(31 Οκτ. 2010,
18:55)

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿Z =))=IΦI=((= S☿✩

(Υ.Γ.: παρακαλούνται οι αντιγραφείς 
να παραπέμπουν στην σελίδα 
που βρίσκουν κάθε κείμενο
διότι γίνονται ανανεώσεις) 


1 σχόλιο:

  1. πανα252( ακρηβοσ αυτο σκευτομε και γραφο τησ λεξησ μου με δηαφορετηκα γραμματα σπουδαγματα )ολοι οι ορθωγραφημενη δεν το υποπτευοντε ουτε στην ακρη τησ φαντασηαστουσ!δεν το ενωουνε οτη θελο να δωσο στην λεξη την βουλησητησ !αμορφοτο με αποκαλουνε με αφαιρουν τον λογο,λαγο,δεν τουσ αξηζη ο λογοσ τουσ τον κρηβο να μη τον μαθουν ποτετουσ.τα ληγωστα κειμεναμου αδηνατουν να τα ενοησουνε?κουραζουνε το μυαλοτουσ λενε ,με λυδορουν.η καθε λεξη αναλογα ποσ προφερεται αλαζει χρωμα συχνοτητα,ενεργοπηι δηαφορετηκα τον αλητη νου αληοσ τον κοιμηζμενο αληοσ τον αναρετο.θεν θελο να κακοπηισο τον λογηζμοτουσ ,ληγεσ λεξησ μονο με αρκουν να τουσ συντρηψο σε νοητηκο επηπεδο κιασ μη μακουσουν με ταφτηατουσ αρκη να τησ εκφερο κακοπροερετα.να μη σε κουραζο αλο ευχαρηστο γηα το ασηλο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε, ρωτήστε, προτείvετε:

(Εγκεφαλικά Ημισφαίρια
& Συμβολή Ευθειών το Κέντρο)

(επισκέψεις απο 13 Ιαν. 2011)

(ΑΠΟ 8 ΝΟΕ. 2010)

free counters

CLICK ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ